Není asi třeba říkat, že dosažení zisku je hlavním cílem každé firmy, bez ohledu na její velikost či na to, co tvrdí ve svých propagačních materiálech. Tento zisk by měl být ideálně stále větší, přičemž tempo růstu by mělo být vyšší, než jaké je tempo růstu inflace.
K tomu samozřejmě potřebujeme zákazníky. Ideálně bychom si měli udržet ty stávající a zároveň lákat stále nové. To samozřejmě není nic jednoduchého, zvláště proto, že konkurence se snaží přesně o to samé. Není tedy divu, že správně zvolená marketingová strategie je základ.
Ta se obvykle skládá z několika navzájem se doplňujících metod propagace. Ty by měly být zvoleny tak, aby jejich celkový výsledek byl co největší. A ačkoliv mezi lidmi je zdaleka nejznámější klasický typ reklamy, jako je například ta televizní, rozhodně není ani zdaleka jediná. Ale kdo z běžných lidí má tušení, co je to například SEO reklama? A přece patří k jednomu z nejpoužívanějších způsobů propagace.
Zde se ve stručnosti jedná o úpravu internetové stránky firmy tak, aby se její odkaz objevil v seznamu výsledků vyhledávání na jednom z prvních míst, když zadáme do některého z internetových vyhledávačů určité slovo či frázi. Zdá se to jednoduché, ale kdo skutečně ví u SEO optimalizace jak na to?
Rozhodně sem nepatří velká většina majitelů firem i manažerů. On to totiž není tak jednoduchý proces, jak se může na první pohled zdát. Navíc je poměrně náročný na lidskou práci, což znamená, že je k němu potřeba spousta lidí. A ty si prakticky žádná firma nemůže dovolit postrádat.
Navíc, aby byla zajištěna plná účinnost, je nutné, aby vše bylo provedeno kvalitně a profesionálně, jinak bude výsledný efekt menší. A jako u každé reklamy je zde důležité, aby zvýšení zisku vyvážilo náklady, které je nutné do ní investovat.
Není tedy divu, že se naprostá většina manažerů obrací na externí specializované firmy, aby jim vše vypracovali. Výsledný zisk za to totiž rozhodně stojí.